Home >> Fitness >> 5 συμβουλές πριν ξεκινήσετε να γυμνάζεστε

5 συμβουλές πριν ξεκινήσετε να γυμνάζεστε

Γυναίκες στο γυμναστήριοΤο να είστε δυνατοί και υγιείς είναι ένα καλό συναίσθημα. Όμως, δεν είναι και τόσο εύκολο για όλους. Μερικοί θα πρέπει να κάνουν αλλαγές όπως π.χ. να τρώνε πιο υγιεινά, να κοιμούνται όσο πρέπει, να μειώσουν το στρες και να γυμνάζονται τακτικά. Όταν ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής, θα προσέξετε ότι πολλά από τις παραπάνω αλλαγές θα γίνουν από μόνες τους. Είναι γεγονός ότι όταν γυμνάζεστε αρκετά, τότε το στρες σας μειώνεται, έχετε λιγότερο πρόβλημα στον ύπνο και φυσικά χάνετε το πρόσθετο βάρος.

Όμως πρώτα θα πρέπει να σας δώσουμε 5 συμβουλές για το πώς θα βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα του νέου σας προγράμματος γυμναστικής.

1. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα γυμναστικής

Δεν είναι όλοι στη φυσική κατάσταση που απαιτείται για γυμναστική, οπότε είναι καλή ιδέα να λάβετε πρώτα μια σωστή ιατρική γνώμη.  Ειδικά όσοι κάνουν καθιστική ζωή μπορεί να χρειαστούν ιατρικές οδηγίες πριν αρχίσουν να γυμνάζονται ή να χρειάζεται να ελέγχεται η καρδιακή τους επάρκεια ή να τους πει κάποιος πόσο χρειάζεται να γυμναστούν κάθε μέρα.

2. Επιλέξτε μια άσκηση που να σας αρέσει να την κάνετε κάθε μέρα

ζούμπαΔεν χρειάζεται να τρέχετε μαραθώνιους για να ωφεληθείτε από την άσκηση. Τώρα οι άνθρωποι θεωρούν ως πιο ευχάριστες διαφορετικές πρακτικές αεροβικής γυμναστικής όπως η ζούμπα όπου όχι μόνο είναι ευχάριστες αλλά δίνουν και τη δυνατότητα να βρίσκεστε με άλλους ανθρώπους που προσπαθούν να κάνουν το ίδιο μ’ εσάς. Ή τι θα λέγατε για κολύμπι ή περπάτημα; Δεν χρειάζεται να αναλωθείτε σε βαρετή άσκηση. Απλά κάντε αυτό που σας αρέσει και κινηθείτε!

3. Nα είστε ρεαλιστικοί σε αυτά που περιμένετε από την άσκηση σας

Θα ήταν προτιμότερο να ξεκινήσετε ελαφρά και σταδιακά να εντατικοποιήσετε την γυμναστική σας, ειδικά όσοι από εσάς έχετε πάρα πολύ καιρό να γυμναστείτε ή δεν έχετε γυμναστεί ποτέ. Καλύτερα να προσπαθήσετε πρώτα με 30 λεπτά περπάτημα 3 φορές την εβδομάδα από το να βάλετε στόχο ότι σε ένα μήνα θα τρέχετε 5 χιλιόμετρα.  Οι μαραθώνιοι δεν είναι εύκολοι ακόμη και για άτομα που τρέχουν τακτικά οπότε θα ήταν καλύτερο να μην θέσετε στόχους οι οποίοι θα σας προκαλέσουν απογοήτευση όταν δεν τους πετύχετε. Ένας στόχος για περπάτημα 3 φορές την εβδομάδα και μετά σταδιακά κάθε μέρα θα σας δώσει ένα αίσθημα επιτυχίας ενώ δεν θα σταματήσετε να βελτιώνετε την φυσική σας κατάσταση.

4. Βρείτε έναν φίλο με τον οποίο θα μοιραστείτε την εμπειρία

Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να βγαίνουν έξω και να περπατούν μόνοι τους χρησιμοποιώντας τον χρόνο για διαλογισμό και αίσθηση ηρεμίας. Κάτι τέτοιο είναι πολύ ωραίο και πολύ χρήσιμο στην μείωση του στρες. Όμως, υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο όταν βγαίνετε έξω για να γυμναστείτε με φίλους. Μπορείτε να προκαλέσετε ο ένας τον άλλο και να γίνεται πολύ καλοί ελεγκτές ο ένας του άλλου.

5. Ανταμείβετε τον εαυτό σας όταν πετυχαίνετε έναν στόχο

Κάντε το διασκέδαση. Διασκεδάστε με αυτούς με τους οποίους γυμνάζεστε μαζί. Δεν είναι απαραίτητο αυτή η ανταμοιβή να είναι κάτι μεγάλο ή ακριβό. Μπορεί να είναι απλά ένα νέο ζευγάρι κάλτσες ή ένα νέο πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής στην τηλεόραση. Και φυσικά μην ξεχάσετε να ανταμείψετε τον εαυτό σας με ένα νέο παντελόνι γιόγκα όταν θα έχετε χάσει αρκετό βάρος ώστε να χρειάζεστε καινούργιο!

Όλοι θέλουν να δείχνουν όμορφοι και να νιώθουν δυνατοί και υγιείς. Αυτό χρειάζεται ισορροποημένη διατροφή και αρκετή άσκηση. Ξεκινήστε σήμερα. Σηκωθείτε και αρχίστε να κινείστε και θυμηθείτε να ακολουθήσετε αυτές τις απλές συμβουλές πριν ξεκινήσετε το να σας πρόγραμμα γυμναστικής.

Save

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*