Home >> Υγεία >> Γιατί η παρακολούθηση είναι κλειδί για την επιτυχία στο αδυνάτισμα

Γιατί η παρακολούθηση είναι κλειδί για την επιτυχία στο αδυνάτισμα

Γυναίκα μετράει την μέση τηςΜπορεί να έχετε δοκιμάσει αρκετές δίαιτες της μόδας για να χάσετε βάρος, με όλες να καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα: την απόλυτη αποτυχία.

Αυτό προφανώς οφείλεται στο γεγονός ότι δοκιμάσατε μια δίαιτα την οποία δεν θα μπορούσατε να κρατήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για να αδυνατίσετε χρειάζεται να κάνετε αλλαγή στον τρόπο ζωής σας και όχι μια προσωρινή δίαιτα.

Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό αν μπορέσετε να προσαρμόσετε τον τωρινό τρόπο ζωής σας κάνοντας τον πιο υγιεινό σε αρκετούς κρίσιμους τομείς.

Ένας από τους κύριους τρόπους που μπορείτε να ξεκινήσετε την εφαρμογή τους είναι η παρακολούθηση των θερμίδων που λαμβάνετε και που καίτε σε καθημερινή βάση για να αποκτήσετε καλύτερη κατανόηση του λόγου που ο παλαιός σας τρόπος ζωής σας έκανε να παχύνετε.

Ακολουθούν μερικοί λόγοι που ο έλεγχος είναι ένα από τα κύρια κλειδιά για την επιτυχία στο αδυνάτισμα:

  • Η παρακολούθηση μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε τα κίνητρα σας στο ταξίδι για αδυνάτισμα καθώς είναι ένας συστηματικός τρόπος να ελέγχετε τι τρώτε. Παρακολουθώντας τις θερμίδες σας, θα είναι πιο δύσκολο να ξεφύγετε από το υγιεινό πρόγραμμα διατροφής σας, καθώς, αν θέλετε, μπορείτε πάντα να αφιερώσετε μερικές θερμίδες για κάτι που σας αρέσει ή αν παραφάτε σε κάποιο γεύμα να αντισταθμίσετε το περίσσευμα σε άλλο γεύμα με λιγότερες θερμίδες. Έτσι θα δείτε αποτελέσματα και θα κρατήσετε τα κίνητρα σας.
  • Ο έλεγχος των θερμίδων που λαμβάνετε σας βοηθάει να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες καθώς θα μάθετε να ελέγχετε τις μερίδες σας και να αντικαταστήσετε τις τροφές με υψηλές θερμίδες με άλλες με λιγότερες. Καθώς θα έχετε ένα προκαθορισμένο αριθμό θερμίδων κάθε μέρα, θα είστε πολύ προσεκτικοί με την ποσότητα των τροφών με πολλές θερμίδες που αφήνετε να κατέβει στο στομάχι σας.
  • Ελέγχοντας τις θερμίδες που καίτε με τις δραστηριότητες σας για ευεξία θα σας βοηθήσει να καθορίσετε πόσο παραπάνω μπορείτε να τρώτε για να παραμείνετε μέσα στους στόχους σας ενώ την ίδια στιγμή σας δίνει μια ώθηση κάθε μέρα το να βλέπετε πόσες θερμίδες έχετε κάψει με τις προσπάθειες σας. Έτσι, θα έχετε ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο να πιέσετε τον εαυτό σας όταν ασκήστε. Πιο έντονες ασκήσεις σημαίνει περισσότερες καμένες θερμίδες!
  • Η παρακολούθηση της απώλειας βάρους ή των μετρήσεων του σώματος είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για κίνητρο. Όταν μπορείτε να δείτε την πρόοδο που κάνατε σε χαρτί θα έχετε μεγάλο κίνητρο να συνεχίσετε την προσπάθεια και να πετύχετε τους στόχους σας. Μερικές φορές ελαφρές αλλαγές μπορεί να μην είναι άμεσα αντιληπτές στον καθρέφτη. Αλλά όταν τις δείτε στο χαρτί ξέρετε ότι έχετε κάποιο προορισμό.

 

Οπότε όπως βλέπετε, υπάρχουν αρκετά οφέλη που μπορείτε να έχετε αν αρχίσετε να παρακολουθήσετε τις θερμίδες και την πρόοδο σας στο αδυνάτισμα. Και μην ξεχνάτε να εκμεταλλεύεστε στο μέγιστο από τις διάφορες ιστοσελίδες και τις εφαρμογές που υπάρχουν για να σας βοηθούν στον έλεγχο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*