Home >> Υγεία >> Πέντε Οφέλη στην Υγεία από μια Δίαιτα χαμηλή σε Υδατάνθρακες

Πέντε Οφέλη στην Υγεία από μια Δίαιτα χαμηλή σε Υδατάνθρακες

Αυγό τηγανιτό και μπέικονΗ απώλεια βάρους, για πολύ κόσμο είναι ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που θα επιχειρήσουν ποτέ. Η αρχή κάθε χρονιάς φέρνει μαζί της ελπίδες για ακόμη μια προσπάθεια απώλειας βάρους και υγιεινής ζωής. Μια δίαιτα (η καλύτερα μια κατηγορία διαιτών) που έχει αποτελέσματα  για πολύ κόσμο για αρκετό καιρό τώρα είναι η δίαιτα χαμηλής κατανάλωσης υδατανθράκων. Δεν χάθηκε απλά βάρος, αλλά όσοι την ακολούθησαν είδαν κι άλλες ευεργετικές αλλαγές στην υγεία τους. Ακολουθούν μερικά από τα κοινά οφέλη μιας τέτοιας δίαιτας.

#1 – Φυσικά το νούμερο ένα όφελος είναι η απώλεια βάρους. Αυτός είναι κι ο βασικός λόγος που πολλοί ακολουθούν αυτή τη δίαιτα έτσι κι αλλιώς. Μελέτες έχουν δείξει ότι μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες μειώνει φυσικά την όρεξη ενός ατόμου για φαγητό.

#2 – Ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του υπέρβαρου είναι η αύξηση της γλυκόζης στο αίμα η οποία οδηγεί σε διαβήτη. Μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες βοηθάει στην μείωση της γλυκόζης και των πιθανοτήτων ενός ατόμου να αναπτύξει διαβήτη.

#3 – Όσοι επιλέγουν ένα πρόγραμμα διατροφής χαμηλό σε υδατάνθρακες τις περισσότερες φορές θα χάσουν περισσότερο βάρος απ’ όσο θα έχαναν σε άλλο πρόγραμμα. Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει τέτοιο πρόγραμμα το σώμα θα υποχρεωθεί να αποβάλλει το πρόσθετο βάρος του νερού. Με τα χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης που προκαλούνται από τη δίαιτα, τα νεφρά δουλεύουν γρήγορα και αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα ταχύτερη απώλεια βάρους τις πρώτες βδομάδες του προγράμματος.

#4 – Το υπέρβαρο μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή πίεση, η οποία είναι μία επικίνδυνη κατάσταση που δεν γνωρίζουν όλοι ότι μπορεί να την έχουν. Διάφορα πράγματα μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένη πίεση, όπως ένας τρόπος ζωής γεμάτος από κακές επιλογές και πολύ στρες. Μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αποκτήσετε υγεία και να κρατήσετε την πίεση σας υπό έλεγχο.

#5 – Όλοι μας έχουμε ακούσει για χοληστερίνη, αλλά δεν γνωρίζουν όλοι ότι υπάρχει καλή και κακή χοληστερίνη. Μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες αυξάνει την καλή χοληστερίνη, επίσης γνωστή και ως λιποπρωτεΐνη στο αίμα. Τα δύο είδη λιποπρωτεΐνης είναι η HDL και η LDL. Η HDL είναι η καλή χοληστερίνη και αυτή που πρέπει να έχουμε περισσότερη από την LDL ή κακή χοληστερίνη. Η δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες απαιτεί περισσότερο λίπος στη διατροφή αυξάνοντας τα επίπεδα HDL. Η HDL αφαιρεί την χοληστερόλη από το σώμα και την οδηγεί κατευθείαν στο συκώτι όπου είτε ανακυκλώνεται είτε αφαιρείται ολοκληρωτικά.

Δεν είναι εύκολο να βρεθεί μια δίαιτα που να είναι υγιεινή και ωφέλιμη με όλες τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν. Μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι μια επιλογή εύκολη στην κατανόηση που έχει πετύχει σε πολλούς ανθρώπους. Μιλήστε με τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα απώλειας βάρους και ακολουθήστε τις οδηγίες του.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*