Home >> Υγεία >> 3 Εύκολοι Τρόποι να Περιορίσετε την Κατανάλωση Ζάχαρης

3 Εύκολοι Τρόποι να Περιορίσετε την Κατανάλωση Ζάχαρης

ζάχαρηΣτον αναπτυγμένο κόσμο ο μέσος άνθρωπος καταναλώνει περίπου 72,6 κιλά επεξεργασμένης ζάχαρης κάθε χρόνο. Σκεφτείτε το λίγο. Είναι πολλή ζάχαρη.

Ξέρουμε ότι όλη αυτή η ζάχαρη δεν είναι καλή για μας. Κατατρώει τα δόντια μας, μας προκαλεί διαβήτη τύπου ΙΙ και συνεισφέρει στην επιδημία πάχους του δυτικού κόσμου. Το χειρότερο είναι ότι η πρόσθετη ζάχαρη υπάρχει σε όλων των ειδών τις τροφές που καταναλώνουμε σε καθημερινή βάση και δεν μιλάμε μόνο για τα δημητριακά στο πρωϊνό ή το παγωτό που είναι οι ένοχοι. Υπάρχει ζάχαρη στις σάλτσες για σαλάτα, τα παγωμένα δείπνα και τις σάλτσες για τα ζυμαρικά για να σας δώσουμε κάποια παραδείγματα.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να περιορίσουμε την κατανάλωση ζάχαρης σε καθημερινή βάση; Ας ξεκινήσουμε από τον περιορισμό των κυρίων παρόχων.

Κόψιμο των αναψυκτικών και των άλλων ποτών με ζάχαρη

Ας αρχίσουμε με κάτι εύκολο το οποίο όμως θα έχει και μεγάλη επίδραση. Σταματήστε να καταναλώνετε αναψυκτικά και άλλα ποτά με ζάχαρη. Σ’ αυτό συμπεριλαμβάνονται και φαινομενικά αθώα ποτά όπως το γλυκό τσάι που απολαμβάνετε ή τον καφέ, όμως μπορεί να είναι και το αγαπημένο σας ποτό με χυμούς. Ελέγχετε τις ετικέτες και αντιληφθείτε πόσες κουταλιές ζάχαρη καταναλώνετε κάθε μέρα. Και μετά κόψτε τις. Πιείτε νερό, καφέ χωρίς ζάχαρη και τσάι από βότανα για μερικές μέρες. Δεν θα είναι εύκολη η μετάβαση αλλά θα αξίζει τον κόπο στο τέλος.

Σταματήστε τις γεμάτες ζάχαρη λιχουδιές

Μετά είναι ώρα να αποχωριστείτε τις αγαπημένες σας ζαχαρωτές λιχουδιές. Απολαύστε ένα μπολ με πλιγούρι ή μερικά αυγά αντί για ένα μπολ γλυκών δημητριακών. Κόψτε τα μπισκότα, τα κέικ και τα γλυκά. Προτιμήστε ένα κομμάτι φρούτο ή κόψτε μερικά φρέσκα λαχανικά.

Βρείτε εκδόσεις των αγαπημένων σας λιχουδιών που να είναι χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Φτιάξτε ένα σάντουιτς αν πεινάτε το απόγευμα αντί να επιτεθείτε στη γυάλα με τα μπισκότα. Ή προτιμήστε μερικά κράκερ ή λίγο τυρί. Εκπαιδεύστε το μυαλό σας και τα γευστικά σας κέντρα να μην αναζητούν γλυκά όλη τη μέρα.

Προτιμήστε κανονικές τροφές

Τέλος αλλά όχι χωρίς σημασία, προσπαθήστε να μειώσετε την ζάχαρη που εισέρχεται στη δίαιτα σας μέσω όλων των ειδών εύκολης διατροφής. Οτιδήποτε με ετικέτα που να λέει χαμηλά λιπαρά, χωρίς λιπαρά ή χωρίς γλουτένη θα πρέπει να αποφευχθεί καθώς το λίπος συνήθως αντικαθίσταται από πολλή ζάχαρη και αλάτι για να μπορεί η τροφή να καταναλωθεί. Η καλύτερη επιλογή σας είναι να καταναλώνετε κανονική τροφή. Μείνετε σε μονά υλικά και μαγειρεύετε την τροφή σας από την αρχή. Αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε τι μπαίνει στην διατροφή σας – συμπεριλαμβανομένης της ζάχαρης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*