Home >> Άρθρα >> Απλές δραστηριότητες για να χάσετε βάρος

Απλές δραστηριότητες για να χάσετε βάρος

Επίπεδη κοιλιάΖούμε σε έναν κόσμο όπου όλοι είναι πολυάσχολοι. Οι περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να βρίσκονται σε δύο διαφορετικά μέρη την ίδια στιγμή, κάθε λεπτό, κάθε μέρα. Με το που ξυπνούν το πρωί, έχουν ήδη αργήσει. Ίσως είστε ένας από αυτούς που χρειάζονται αδιάβροχο τηλέφωνο 4G, έτσι ώστε να μπορούν να διαβάζουν τα email τους και να απαντούν στα μηνύματα στο twitter όση ώρα κάνουν ντους. Αυτός είναι ο κόσμος στον οποίο ζούμε.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν όλη τη μέρα, κάθε μέρα, χρειάζεται να κάνουμε ένα σωρό πράγματα και να προλάβουμε προθεσμίες, είναι δύσκολο να βρούμε χρόνο για τον εαυτό μας. Κάποτε, πηγαίνοντας στη δουλειά, ακούγαμε απλώς ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο. Τώρα, υπάρχουν ένα σωρό νόμοι που απαγορεύουν να στέλνουμε email, μηνύματα, και να μιλάμε στο κινητό χωρίς ακουστικά. Είμαστε, πράγματι, πολυάσχολοι.

Εάν είστε από εκείνους που δεν έχουν ούτε λεπτό ελεύθερο για τον εαυτό τους από την ώρα που ξυπνούν μέχρι την ώρα που πέφτουν για ύπνο, είναι πολύ πιθανόν να είστε υπέρβαρος. Η αλήθεια είναι πως απλώς και μόνο το γεγονός ότι διαβάζετε αυτό το άρθρο, αποτελεί ένδειξη πως χρειάζεστε κάποιου είδους βοήθεια που αφορά την φυσική σας κατάσταση. Η εύρεση πληροφοριών σχετικά με την απώλεια βάρους και την απόκτηση κομψής γραμμής αποτελεί ένα από τα οφέλη του ίντερνετ.

Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα πράγματα τα οποία μπορείτε να κάνετε, ακόμη και αν έχετε ένα σωρό υποχρεώσεις.

Είναι σημαντικό να βρείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής το οποίο θα μπορέσετε να ακολουθήσετε. Το πρόγραμμα αυτό θα πρέπει να δίνει έμφαση σε κάποια τρόφιμα που θα σας κρατήσουν υγιή κι δυνατό, δίχως να σας επιβαρύνουν με επιπλέον θερμίδες.

Είναι, ωστόσο, εξίσου σημαντικό, να βρείτε τρόπο να εντάξετε κάποιες ασκήσεις στην καθημερινότητά σας. Θα το χαρακτηρίζαμε μάλιστα εξαιρετικά σημαντικό, ακόμη και αν πιστεύετε ότι είναι αδύνατον να προσθέσετε έστω και μία επιπλέον δραστηριότητα στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

Στον κόσμο που ζούμε, υπάρχουν συσκευές που μας γλιτώνουν από πολύ κόπο. Πολλές φορές, αυτές οι συσκευές, καθώς και άλλες μηχανές, μας στερούν ευκαιρίες για καθημερινή άσκηση που θα μας βοηθούσαν να διατηρήσουμε καλή φυσική κατάσταση. Άρα, θα πρέπει να επαναφέρουμε συνειδητά αυτές τις ευκαιρίες, και να τις εντάξουμε εκ νέου στο καθημερινό μας πρόγραμμα.

Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να τριγυρίζουμε στο πάρκινγκ γύρω-γύρω ψάχνοντας να πιάσουμε τη θέση που είναι πιο κοντά στην έξοδο. Τις περισσότερες φορές, χάνουμε περισσότερο χρόνο περιμένοντας να αδειάσει κάποια θέση. Θα μπορούσαμε, απλώς, να παρκάρουμε στην αντίθετη πλευρά και να περπατήσουμε μέχρι το μαγαζί που θέλουμε να πάμε.

Εάν το κάνατε αυτό δυο φορές την ημέρα, είτε πηγαίνοντας στη δουλειά το πρωί είτε κάνοντας μια στάση για ψώνια επιστρέφοντας στο σπίτι, θα προσθέτατε έναν πολύ καλό και εύκολο τρόπο άσκησης στην καθημερινότητά σας.

Πηγαίνετε για ψώνια και χρειάζεστε μόνο κάνα δυο πραγματάκια; Κρατήστε καλάθι αντί να πάρετε το καρότσι. Δεν έχει σημασία αν αγοράσετε μερικά λίτρα γάλα ή λίγες μπανάνες. Αν κουβαλήσετε μερικά λίτρα γάλα μέχρι το ταμείο, θα σας δοθεί η ευκαιρία να γυμνάσετε τα μπράτσα σας. Μην ξεχνάτε πως αν το καλάθι σας φαίνεται πολύ βαρύ, μπορείτε να το ακουμπήσετε στο πάτωμα όταν φτάσετε στο ταμείο.

Όπου και να ζείτε είναι πολύ πιθανόν να υπάρχουν σκάλες σε πολλά από τα κτίρια στα οποία μπαίνετε. Ξεχάστε το ασανσέρ και χρησιμοποιήστε τις σκάλες. Ίσως κάνετε περισσότερη ώρα να φτάσετε, αλλά τα οφέλη αυτής της επιπλέον άσκησης που προσθέσατε στην καθημερινή σας ρουτίνα θα είναι πράγματι σημαντικά.

Αν και ο κόσμος στον οποίο ζούμε ακολουθεί φρενήρεις ρυθμούς, δεν έχετε καμιά δικαιολογία να μην επωφεληθείτε από κάποιες ευκαιρίες για άσκηση που σας δίνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν χάσετε λίγο βάρος και γίνετε περισσότερο δραστήριοι, το τέλος της ημέρας θα σας βρει με ένα αίσθημα ικανοποίησης.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*