Home >> Υγεία >> 10 Σημάδια ότι Έχετε μια Ανθυγιεινή Σχέση με το Φαγητό

10 Σημάδια ότι Έχετε μια Ανθυγιεινή Σχέση με το Φαγητό

Πειρασμός για το φαγητόΌλοι ξέρουμε ότι μία ανθυγιεινή σχέση σας αφήνει με την αίσθηση του ανικανοποίητου και του άδειου. Όσο και να προσπαθείτε να την κάνετε να λειτουργήσει, δεν υπάρχει τρόπος να ξεπεραστεί το γεγονός ότι η σχέση αυτή δηλητηριάζει την συναισθηματική σας υγεία.

Η σχέση που έχετε με το φαγητό μπορεί να έχει κακές συνέπειες στην υγεία σας και το αδυνάτισμα όταν είναι ανθυγιεινή.

Ακολουθούν δέκα σημάδια ότι έχετε μια ανθυγιεινή σχέση με το φαγητό

1. Σκέφτεστε το Φαγητό Συνέχεια

Όταν έχετε πρόσβαση στο φαγητό όποτε πεινάτε, δεν υπάρχει λόγος να αναλώνετε το μυαλό σας με σκέψεις γι’ αυτό και να το αφήνετε να ανακατεύεται με τη ζωή σας. Συνεχείς σκέψεις για το φαγητό είναι σημάδι ότι μπορεί να αρνείστε στο σώμα σας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

2. Προτιμάτε να Τρώτε Μόνοι

Αν δεν μπορείτε να κάτσετε να φάτε με άλλους χωρίς να νιώθετε ενσυνείδηση, ή καταπιέζεστε για τις επιλογές σας σ’ ένα εστιατόριο ή πάρτυ, το πιο πιθανό είναι ότι η σχέση σας με το φαγητό δεν είναι υγιεινή.

3. Υποφέρετε από Τύψεις

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κατηγορείτε τον εαυτό σας γιατί φάγατε ένα δεύτερο κομμάτι κέϊκ ή μια δεύτερη φέτα ψωμί. Αν καταναλώνετε περισσότερη ώρα νιώθοντας ένοχοι για κάτι που φάγατε απ’ όση κάνατε για να το ευχαριστηθείτε, τότε υποφέρετε από ενοχές στο φαγητό σας.

4. Αρνείστε να Φάτε τα Φαγητά που Λαχταράτε

Μια υγιεινή σχέση με το φαγητό σημαίνει ότι ξέρετε τι θέλετε μαζί με το τι χρειάζεστε στη δίαιτα σας. Επίσης σημαίνει ότι εξυπηρετείτε και τα θέλω και τα πρέπει σας. Οι λιγούρες συχνά σημαίνουν ότι το σώμα μας, μας λέει ότι κάτι λείπει από τη δίαιτα μας.

5. Καταργείτε Ολόκληρες Διατροφικές Ομάδες

Η υγιεινή διατροφή έχει να κάνει με την ισορροπία. Η αυστηρή τελειομανία στη διατροφή σας είναι προμήνυμα ότι υπάρχει πρόβλημα στο φαγητό και μια προειδοποίηση για μια ανθυγιεινή σχέση με την τροφή.

6. Καταναλώνετε τις Ίδιες Τροφές Συνέχεια

Το να δοκιμάζετε κάποιο νέο φαγητό δεν είναι κάτι που θα ‘πρεπε να σας προκαλεί άγχος εκτός αν έχετε κάποια σοβαρή αλλεργία σε κάποιο φαγητό που να προκαλεί το άγχος. Αν η ιδέα του να δοκιμάσετε κάτι νέο προκαλεί φοβίες και άγχος, μάλλον έχετε μεγαλύτερα προβλήματα να αντιμετωπίσετε.

7. Τα Συναισθήματα σας Ελέγχουν τις Διατροφικές σας Συνήθειες

Αν τρώτε για να χρονοτριβήσετε, να διασκεδάσετε, να ανταμείψετε τον εαυτό σας ή να τον παρηγορήσετε, επιτρέπετε τα συναισθήματα σας να ελέγξουν τις διατροφικές σας συνήθειες. Άρα δεν ακούτε το τι σας λέει το σώμα σας για το ποιες είναι οι ανάγκες σας.

8. Σας Ελέγχουν οι Κανόνες του Φαγητού

Δεν υπάρχουν τυποποιημένοι κανόνες που να πρέπει να ακολουθήσετε για να χάσετε, να διατηρήσετε ή να πάρετε βάρος. Αν το μυαλό σας είναι απασχολημένο με το να παρακολουθεί αχρείαστους κανόνες, τότε αντί να ακούτε το σώμα σας, το πιο πιθανό είναι ότι θα πρέπει να αναθεωρήσετε τη σχέση σας με το φαγητό.

9. Αυτοτιμωρείστε γιατί Παραβήκατε τους δικούς σας Κανόνες Φαγητού

Η επιλογή να φάτε μια σαλάτα για γεύμα επειδή ξέρετε ότι θα βγείτε το βράδι και θα φάτε πίτσα λέγεται ισορροπία. Η επιλογή να κάνετε νηστεία για μια βδομάδα επειδή φάγατε τρεις φέτες αντί για δύο είναι σημάδι ότι χρειάζεται να αναθεωρήσετε την σχέση σας με το φαγητό.

10. Δεν Έχετε Κανένα Αυτοέλεγχο Όταν Τρώτε

Σημάδια ότι δεν έχετε κανένα αυτοέλεγχο στο φαγητό εμφανίζονται όταν δεν μπορείτε να καταναλώσετε μερικές τροφές στο σπίτι χωρίς να τις εξαντλείτε, ή όταν καταλαβαίνετε κατόπιν εορτής ότι φάγατε ένα ολόκληρο σακουλάκι πατατάκια. Η έλλειψη αυτοελέγχου στο φαγητό είναι ένα σίγουρο σημάδι ότι χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας με το φαγητό.

Αν έχετε καταλάβει ότι η σχέση με το φαγητό είναι ανθυγιεινή, μπορεί να αναρωτιέστε ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα σας. Αν δείτε ότι η αρνητική σας σχέση με το φαγητό επηρεάζει την ποιότητα ζωής σας, τότε ίσως είναι ώρα να σκεφτείτε να αναζητήσετε βοήθεια από κάποιον γιατρό ή ψυχολόγο για να επιλύσετε την αιτία που σας κάνει να έχετε την κακή σχέση με το φαγητό σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*